Saturday, June 22, 2013

冰河灣 - finding solitude in Glacier Bay

冰河灣

我沒有思念,因為那樣太痛
我沒有苦痛,因為那也沒有用

你的淚,我不是不懂
朝夕相處,幸福相擁
那樣的日子,忘了也沒用

我的夢,是風中的彩虹
走過的路,犯過的錯
我不怕海浪洶湧
為什麽要你苦痛

我要燃燒,化作灰燼
成為彩虹,融入蒼穹

我想和你,展翅飛翔
穿雲駕霧,遠離苦痛

哪怕只在夢中


We live at a time when an email can travel around the world in a fraction of a second (Hong Kong to US round-trip latency 150ms).

We are also slaves of our own might.

It's good to be reminded that nature precedes us for thousands of years, and will endure for thousands of years to come. We are fortunate guests of this planet.

No comments:

Post a Comment