Saturday, June 15, 2013

Potato Song - 土豆的歌

一不小心做了一批土豆盆景...

Wasted a good bag of potato, nasty surprise! But you got to admire potato's determination, to grow, rather than being eaten :)
So I wrote a potato song...
土豆的歌

我很丑,但是我很倔強
沒有露水,沒有陽光
我是自己的營養

我很傻,但是我很堅強
可以平凡,可以跌宕
我還是選擇成長

我的愛,是生命的渴望
即使寂寞,哪怕遺忘

永遠不會埋葬


No comments:

Post a Comment